Monday, April 17, 2006

Späck interceptors?


Några bistra sanningar om ett värdelöst program...

Fakta nummer 1 - Jag tittar INTE på sex inspectors (mer än ovilliga plågsamma brottsstycken mellan kanaler och program jag faktiskt vill se).


Fakta nummer 2 - 80% av killarna i sex inspecs är kassa men gillar (och kräver) sex, och får, med sexinspexs hjälp, mer sex oftare (är det förresten NÅGON som tror att det INTE är en kille, eller en grupp av killar, som hittat på denna programform). Och vilken normal(sic) kille bryr sig om lite uppoffringar när man får en helt "ny" kvinna i bingen (det är väl ingen som missat det faktum att killar finner helt fantastiska njutningar och exotism i bytet från höger till vänster - sex inspecs påhitt är ju manna från himlen, and then some... anledningen till att killens leende blir bredare och bredare medan de två "inspektörerna" sitter och föreslår sexleksaker och inspelning av hemporrfilm, behöver alltså inte förklaras vidare).

Fakta nummer 3 - Rodnande kinder, nära till skrattet och ett mer "piggt/friskt" beteende kan tolkas olika.

En tolkning lyder: jag är en tjej som har blivit hjälpt av sex inspecs till ett bättre sexliv och är därför glad och pigg och tillfredställt rosig om kinderna.

En annan tolkning lyder: jag har nyss blivit smärtsamt medveten om att folk faktiskt har sett mig (och hört mig) ha sex på tv. Därför skäms jag ögonen ur mig och är på helspänn hela tiden men försöker dämpa min ångest med ett osäkert skratt, som dock kommer både i tid och otid.

Stackars stackars människor.

Jag väntar med spänning på den svenska versionen...


5 Comments:

Blogger eff said...

Jag är fascinerad av det faktum att det är en kvinna och en homosexuell man som ger råd till heterosexuella par.

Varför är den manlige rådgivaren homosexuell? Är det för att alla heterosexuella män som blivit tillfrågade skrattade käken ur led, eller vad? Varför är inte kvinnan homosexuell?

Och varför köpte TV4 in programmet? Jag har sett ett avsnitt, och det var varken intressant eller upplysande.

11:32 PM  
Blogger Urologen said...

Är han homosexuell?

You got to be kidding me... jag trodde först inte att han var verklig överhuvudtaget. Kanske tillverkad i något halvavancerat renderingsprogram. Skinnet som utgör hans ansikte, som sitter som om det vore en kondom tillverkad till de allra minst "begåvade" men sedan påtvingad över en hästlem, känns helt enkelt inte realistiskt. Jag menar, titta på bilden jag hittat för sjutton bövlar. Han ser ut som han skall explodera. Man ser det speciellt i ögonvrån.

11:49 PM  
Blogger eff said...

Ja, han ser konstgjord ut, jag håller med.

Jo, jag hörde något om att han var homosexuell. Förstår inte riktigt varför just den manlige rådgivaren ska vara det. Eller finns det bara homosexuella manliga sexualupplysare. Har Olle i Fråga Olle något han döljer?

För övrigt kräver jag fler eufemismer vad gäller sex i TV. Det känns som det uttalade ordet numera är standard, och då vill jag ha en återgång till det lite mer konservativa. Min favorit just nu är "down town Lester Brown" som eufemism för onani. Hämtad ur Scrubs.

12:03 PM  
Blogger Urologen said...

Ahh, scrubs. Jag måste nog ha ett scrubs-maraton snart - och sedan skriva om det ordentligt här.

1:23 PM  
Blogger eff said...

Säs. 1-3 finns ju på DVD nu också. Har fortfarande inte laddat hem förra veckans avsnitt från säs. 5. Har förvånansvärt nog ingen abstinens heller. Lite ovanligt.

1:30 PM  

Post a Comment

<< Home